گاز

در شرکت گاز استان البرز صورت گرفت؛ قدردانی از همکاران فعال در حوزه محیط‌زیست

هفت نفر از کارکنان شرکت گاز استان البرز که در تحقق اهداف محیط زیست در این شرکت تلاش کرده اند قدردانی شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ هفت نفر از کارکنان این شرکت که با اقدامات خود در راستای حفظ محیط زیست در این شرکت تلاش کرده بودند در جلسه هیات مدیره مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

احمد سارمی از ساختمان  ستاد، قربان الاداغلو از اداره مشکین دشت، روح ا… رفیعی از اداره  مشکین دشت، سید ابوطالب موسوی از اداره هشتگرد، شهاب لطفی از اداره منطقه دو،  پرویز حبیبی از ساختمان آموزش و امیرحسین رمضانی از ساختمان آموزش همکارانی بودند که با تلاش خود و تفکیک پسماند از مبدا در راستای حفظ محیط زیست فعالیت کرده بودند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: براساس آیین نامه اجرایی، بند (ز) ماده 38 قانون برنامه  پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت پسماند یکی از شاخص های ششگانه مبحث مدیریت سبز بوده که در ماده 3 آیین نامه بند (پ) اشاره شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این آیین نامه دستگاه های اجرایی موظف هستند پسماند ها را در سه دسته کاغذ، تر و سایر (شیشه و پلاستیک ) به  شهرداری / سازمان مدیریت پسماند ارائه دهند و از شهرداری گواهینامه پسماند دریافت کنند.

غفاریان خاطر نشان کرد: در همین راستا شرکت گاز استان البرز  نگاه ویژه ای به موضوع های محیط زیستی  داشته و با تلاش های صورت گرفته این شرکت موفق به اخذ گواهینامه مدیریت پسماند درسال های 1399 و 1400 شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا