کسب و کار

پیام تسلیت وزیر نیرو در پی جان‌باختن دو نفر از کارکنان مپنا در حادثه نیروگاه پرند

وزیر نیرو در پیامی درگذشت دو نفر از کارکنان شرکت مپنا بر اثر انفجار روز گذشته واحد سیار ۲۵ مگاواتی این شرکت در محل نیروگاه پرند را تسلیت گفت.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از ایرنا؛ «علی‌اکبر محرابیان» با ابراز تأسف و همدردی با خانواده‌ های جان باختگان، از خداوند متعال برای آن عزیزان از دست رفته، رحمت واسعه، برای مجروحان حادثه بهبودی عاجل و برای همه بازماندگان داغدار صبر و شکیبایی را خواستار شد.

در متن این تسلیت آمده است: «حادثه خط انتقال گاز واحد نیروگاه سیار مپنا در محل نیروگاه پرند و درگذشت دو تن از کارکنان جهادی گروه مپنا، اندوهی بر روح و روان صنعت برق ایران تحمیل کرد. اینجانب از سوی خود و به نمایندگی از جامعه تلاش‌گر صنعت برق ایران اسلامی با تألم ضایعه از دست‌ دادن همکاران عزیز، آقایان «خلیل نوروزی» و «معین جامه بزرگ» را به خانواده محترم ایشان و همکاران ارجمندشان در گروه مپنا تسلیت عرض می‌ کنم.
از خداوند بزرگ برای روح آن دو همکار علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می‌ نمایم. برای صدمه‌دیدگان این حادثه نیز آرزوی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال دارم.»

این رسانه نیز به نوبه خود این ضایعه جانسوز و دردناک را حضور خانواده ایشان و جامعه صنعتگران کشور تسلیت عرض می‌نماید. خداوند قرین رحمتشان فرماید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا