برق

انعقاد تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اداره‌کل آموزش و پرورش

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در این برنامه با اشاره به اهمیت تسریع در روند فعالیت های فیمابین گفت: نقش بی بدیل آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ بهینه مصرف برق، بر کسی پوشیده نیست از اینرو انعقاد تفاهم نامه فوق اهمیت بسزایی در معرفی پویش همیار با انرژی دارد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی بهره گیری از مشارکت دانش آموزان در گسترش فرهنگ بهینه مصرف انرژی را در صرفه جویی از انرژی ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم در سایه انعقاد این تفاهم نامه، علاوه بر تقویت حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان و اولیا، معلمان و کادر مدارس استفاده درست از انرژی و راهکارهای مصرف صحیح برق به مردم آموزش داده شود.
وی با عنوان اینکه میزان مصرف انرژی در کشورمان بیشتر از استانداردهای جهانی است گفت: در راستای سیاست های دولت و به منظور مدیریت بهینه مصرف برق در کشور، پویش همیار با انرژی آغاز شده که استفاده از ظرفیت دانش آموزان در معرفی بهتر و بیشتر این پویش، لازم و ضروری می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های متعدد آموزش و پرورش برای معرفی ایده ها و برنامه های شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: امیدواریم برنامه های شرکت برق و پویش های مورد نظر به  بهترین نحو در بین دانش آموزان و مدارس اطلاع رسانی شود.
کلام ا… صفری از آمادگی آموزش و پرورش استان برای برگزاری جشنواره ها و همایش های مرتبط با بهینه سازی مصرف برق خبر داد و افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان از توسعه طرح های مرتبط با پویش های مدیریت بهینه مصرف برق استقبال کرده و آماده تجلیل و تکریم از فعالان این برنامه ها به نحو مطلوبی است.
لازم به ذکر است تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در ۷ ماده و با اعتبار ۴ ساله منعقد شد که در سالهای گذشته نیز این تفاهم نامه در راستای همکاری مشترک منعقد شده بود که با اتمام زمان تفاهم نامه قبلی تفاهم نامه جدید امروز به امضای دوطرف رسید.
هموطنان عزیز می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این کمپین قرار گرفته و با شرکت در کمپین و کاهش مصرف خود در قرعه‌کشی جوایز نفیسی همچون خودرو، لوازم خانگی و لپ‌تاپ شرکت کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا