برق

مانور و میز خدمت در روستای فشندك طالقان

مانور و میز خدمت در روستای فشندک طالقان در راستای خدمت رسانی شایسته و افزایش رضایتمندی شهروندان شهرستان طالقان با هدف اصلاح روشنایی معابر و تعمیرات شبکه توزیع برق، بتن ریزی پایه های جابجا شده،  شاخه زنی درختان، جمع آوری انشعاب غیر مجاز، دیدار با خانواده محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران، نصب پوستر و توزیع بروشورهای قبض برق رایگان و بررسی درخواست های مردمی توسط مدیریت و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق و … برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ با برنامه ریزی صورت گرفته، پنجشنبه هر هفته میز خدمت توزیع برق در روستاهای شهرستان طالقان برگزار می گردد.

گفتنی است فَشَندک روستایی است در منطقه طالقان، استان البرز، این روستا در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا ۱۸۶۰ متر است. فاصله روستا تا شهرک مرکز طالقان: 11 کیلومتر است. روستای فشندک یکی از زیباترین و پرجمعیت‌ ترین و پررونق ترین روستاهای طالقان بوده و اهالی روستای فشندک اکثراً به فعالیت‌ های فرهنگی و آموزشی مشغول بوده و وضعیت اقتصادی خوبی دارند. احداث ويلاهاي توريستي با معماري متفاوت با ديگر روستاهاي طالقان در اين روستا رواج دارد و از مناطق پر طرفدار طالقان براي ساخت و ساز مي باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا