برق

تعداد ۷۱ نفر از ایثارگران در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تبدیل وضعیت شدند

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از تبدیل وضعیت استخدامی تعداد ۷۱ نفر از ایثارگران این شرکت در ۸ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مهرداد سلیمی گفت : در راستای اجرای بندهای”د” و “و” تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و صورتجلسه مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران واجد شرایط ( تبدیل از نیروهای پیمانکاری به قرارداد دائم)، کمیته سرمایه انسانی با حضور مسئول ایثارگران شرکت تشکیل شد .
وی افزود :در این راستا از ابتدای ابلاغ بخشنامه و دستورالعمل های مربوطه، پرونده و مدارک و مستندات ۱۲۰ نفر با برگزاری جلسات متعدد، در کمیته مذکور بررسی شد .
معاون منابع انسانی شرکت افزود : بعد از بررسی های صورت گرفته در نهایت ۹۴ نفر تاکنون مشمول قانون موصوف شده اند که اقدامات لازم از جمله انجام مکاتبات جهت اخذ تائیدیه از گزینش ، معاینات پزشکی ، گواهی عدم سوء پیشینه و غیره انجام شده است .
سلیمی اظهار داشت : با توجه به مدارک مثبته واعلام نظرنمایندگی هسته گزینش، از این تعداد برای ۷۱ نفر احکام پرسنلی صادر و برای سایر نفرات نیز پس از وصول نتایج مثبته از هسته گزینش و انجام سایر تشریفات اداری اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا