کسب و کار

سیدمهدی جعفری، مسوول روابط عمومی پدافند رسانه‌ای شرکت خدمات هوایی پیام شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام، سید مهدی جعفری به عنوان عضو کمیته پدافند غیر عامل و مسوول روابط عمومی پدافند رسانه این شرکت منصوب شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از مرزنیوز؛ در متن حکم مهندس اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه خطاب به جعفری آورده شده است: در راستای اجرای کاده ۱۱ اساسنامه سازمان پدافند غیر عامل کشور در دستگاه های اجرایی و به موجب این ابلاغ، جنابعالی را به عنوان عضو کمیته پدافند غیر عامل و مسوول روابط عمومی پدافند رسانه ای شرکت خدمات هوایی پیام منصوب می کنم. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و در سایه تعامل کامل با سایر اعضاء در پیشبرد وظایفه محوله در این حوزه موفق و موید باشید.

گفتنی است، سید مهدی جعفری به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت خدمات هوایی پیام در این شرکت مشغول به فعالیت است.

لازم به توضیح است شرکت خدمات هوایی پیام به دنبال توافق بین شرکت مخابرات ایران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران جهت تسهیل در ارائه خدمات پستی و مخابراتی شکل می گیرد. تاریخچه فرودگاه پیام به اواخر دهه شصت برمی‌گردد. از سال ۱۳۶۹تحت عنوان مرکز خدمات هوایی جهت ارائه خدمات هوایی، حمل ونقل، توزیع بار، کالاهای پستی و ارائه خدمات هلیکوپتری به نقاط صعب العبور در شرایط جوی متفاوت و پشتیبانی از عملیات توسعه و تائید و تجهیزو نگهداری مراکز، دستگاه ها و امکانات مخابراتی و پستی کشور فعالیت خودرا شروع نمود. با توجه به موقعیت و جایگاه شرکت و همجواری آن با تهران بنا به مصوب تیرماه ۱۳۸۲ هیات دولت ۳۶۰۰ هکتار از اراضی فرودگاه پیام، بعنوان منطقه ویژه اقتصادی تعیین گردیده و با توجه به وظایف مندرج در اساس نامه و پتانسیل قانون  منطقه ویژه و امکانات موجود، فعالیت های شرکت در چهار زمینه خدمات فرودگاه، ایرلاین پیام ، منطقه ویژه اقتصادی و هاب پستی تقسیم بندی می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا