گاز

در سه سال متوالی صورت گرفت؛ کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از کسب گواهینامه مدیریت پسماند در سه سال متوالی توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت بیان کرد:  با توجه به تفکیک  پسماندهای عادی و مشارکت کارکنان برای دستیابی به جامعه ای برخوردار از محیط زیستی سالم، پویا و با نشاط و تعامل با سازمان مدیریت پسماند، شرکت گاز استان البرز موفق به کسب گواهینامه مدیریت پسماند در سه سال متوالی شد.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه  اجرایی بند (ز)ماده ( 38) برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شاخص مدیریت سبز در پسماند عادی شامل  استقرار و اجرای تفکیک پسماند است که این امر در شرکت گاز استان البرز محقق شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: بر اساس تعریف، پسماند به مواد یا اشیایی گفته می شود که آن را دور انداخته یا قصد دور انداختن آن را دارند، لذا مدیریت پسماند به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی از یک طرف و همچنین محدودیت منابع از سوی دیگر بسیار ضروری و مهم است.

غفاریان اذعان  کرد: در شرکت گاز استان البرز با یاری از سرمایه اجتماعی کارکنان، پسماندها مدیریت شده و این شرکت موفق به اخذ گواهینامه مدیریت پسماند در سه سال متوالی شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا