برقبهینه ساز مصرفکسب و کار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد: افتتاح ۳۲۰۰ میلیارد ریال پروژه در دهه فجر امسال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از افتتاح ۳۲۰۰ میلیارد ریال پروژه های این شرکت در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی با اعلام این خبر افزود: پروژه های سرمایه گذاری توزیع شامل؛ توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری، تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه های KV ۲۰، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوریهای جدید از جمله ریکلوزر – سکسیونرگازی با اعتباری بالغ بر ۷۵۹ میلیارد ریال، نصب چراغ روشنایی معابر شهرها و روستاها با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال، پروژه های نیرو رسانی شامل (چاههای کشاورزی، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی صنایع تولیدی و …. ) با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال، طرح کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار با اعتبار ۱۶۳۰ میلیارد ریال و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق (فهام ) با اعتباری بالغ بر ۱۲۴میلیارد ریال می باشد .
قدیمی گفت: برقرسانی به روستاهای بی برق داش بلاغ اردبیل، قیزیل قیه، دوز، مجیدلو و مرکوت مشکین شهر، روستای دلیک داش گرمی، پالاز محرم صلاندوز و روستای عزیز براتعلی بیله سوار جمعاً با اعتباری بالغ بر ۱۰۷میلیارد ریال می باشد .
وی در تشریح اهداف اجرای این پروژه اظهار داشت: ایجاد زیرساخت لازم به منظور تامین برق صنایع و متقاضیان جدید، افزایش قابلیت اطمینان شبکه به منظور تحویل برق مطمئن و عدم ایجاد وقفه در تامین برق صنایع از جمله اهداف این پروژه ها می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل همچنین افزود: برقدار نمودن روستاهای فاقد برق به منظور ایجاد انگیزه برای مهاجرت معکوس و افزایش تولیدات دامی، ایجاد تسهیلات اعم از روشنایی معابر در روستاها و اصلاح شبکه برق به منظور افزایش رفاه اجتماعی نیز از دیگر اهداف اجرای این پروژه ها در استان است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا