کسب و کار

نام‌نویسی برای استخدام در پالایشگاه ستاره خلیج فارس آغاز شد

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اعلام آغاز نام‌نویسی برای جذب ۵۰۶ نفر نیروی مهارتی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون سراسری در بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور تصریح کرد: نیروهای بومی در این مرحله از استخدام در اولویت هستند.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از ایرنا؛علیرضا جعفرپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری آزمون جدید، جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان هرمزگان است که متقاضیان بیشتر رشته‌ها به جز مهندسی شیمی، ۱۰۰ درصد بومی خواهند بود.

وی ادامه‌داد: حدود ۲۳۰ نفر متقاضیان گروه مهندسی شیمی نیز می‌توانند از سایر نقاط کشور در این آزمون شرکت کنند اما اولویت جذب با نیروی بومی با ضریب امتیاز 1.35 درنظر گرفته شده‌است.

به گفته مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، ۱۶۸ نفر نیروی مهارتی و دیپلم نیز در رشته‌های برق، تاسیسات، مکانیک، جوشکاری و دیگر رشته‌ها و حدود ۳۳۸ نفر نیروی کارشناسی در انواع رشته‌ها از جمله حسابداری، بازرگانی، مهندسی شیمی، مهندس مکانیک و گرایش‌های شیمی خواهندبود.

جعفرپور خاطرنشان کرد: شرایط سنی داوطلبان و دیگر شروط آزمون با جزئیات کامل در دفترچه‌های آزمون آورده شده است.

به گفته وی، سه برابر نیروی انسانی مورد نیاز مهارتی (دیپلم) و کارشناسی پس از برگزاری آزمون کتبی، برای راه‌یابی به مرحله مصاحبه، معرفی خواهند شد و نیروهای مهارتی پس از اعلام قبول شدگان سه برابر ظرفیت ضمن فراگیری آموزش‌های لازم زیرنظر این پالایشگاه و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و سایر نهادهای ذیربط، از طریق مصاحبه نهایی انتخاب می‌شوند.

این مدیر صنعتی ابراز کرد: از هر سه نفر پذیرفته شده در مرحله نخست، یک نفر که بهترین مهارت و نمره کتبی را کسب کرده باشد، جذب پالایشگاه خواهد شد و برای نیروی کارشناسی نیز ابتدا به میزان سه برابر از طریق آزمون کتبی نفرات مشخص خواهند شد و نفرات برتر و شایسته از طریق مصاحبه انتخاب خواهند شد.

وی متذکر شد: نام‌نویسی فقط از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و هیچ سایت یا پایگاه دیگری در این خصوص مجوزی برای ثبت نام در آزمون یا استخدام ندارد و متقاضیان باید مراقب سوءاستفاده افراد سودجو باشند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، زمان نام‌نویسی در این آزمون را از امروز هفتم اسفندماه به مدت ۱۰ روز (۱۶ اسفندماه) اعلام کرد و افزود: داوطلبان علاقه‌مند شرکت در این آزمون باید در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه آزمون، از تمامی شرایط و ضوابط مربوطه آگاه شده و در صورتی که خود را واجد تمامی آن شرایط دانستند، نسبت به انجام ثبت‌نام در سایت یاد شده اقدام کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا