در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد؛ رویداد توانمندسازی بازاریابی عملیاتی
کمپین یک روزه توانمندسازی بازاریابی عملیاتی در حوزه فروش با همکاری مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی و شرکت نیک پندار شریف (منش)؛ از واحدهای مستقر در این مرکز، برگزار شد.
به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابطعمومی پژوهشگاه مواد و انرژی ایران؛ این کمپین در دو بخش کارگاه “دید عملیاتی به بازاریابی با توجه به کسب و کارهای کوچک” و “ارائه مشاورههای تخصصی در زمبنههای وبسایت و سئو، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و بازاریابی و فروش” برگزار شد.
بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این کمپین، توسعه تفکر و برنامهريزی موثر فروش، كسب مهارتهای فروش و بازاریابی، شیوههای اجرای برنامه بازاریابی فروش، روانشناسی مشتريان، آشنايی با ارتباطات حرفهای و تکنیکهای مذاكرات اصولی در فروش و کسب مهارتهای رهبری در بخش مدیریت فروش و بازاریابی (بررسی استراتژیهای گوناگون در جهت تحقق فروش) بود.
همچنین پژوهش بازاریابی، تحلیل بازار، تعیین بازار هدف، توسعه و عرضه محصول، بازار مشتریان، تفاوتهای بازاریابی و فروش، رویکردهای مختلف بازاریابی، وظایف بازاریابی در شرکتها، مفهوم برنامهریزی شغلی (فروش)، متولوژی ساختن آینده شغلی، عوامل موفقیت، شغلی و فروش، تعریف هدف در بازاریابی و فروش، دستهبندی اهداف بازاریابی و فروش، راهنمای هدفگذاری در بازاریابی و فروش، مفاهیم مدیریت زمان در فروش، دستهبندی امور مطابق مدیریت زمان، تدوین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت از جمله سرفصلهای ارائه شده در این کارگاه آموزشی بود.