کسب و کارگازنفت

بازدید شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا از پژوهشگاه مواد و انرژی

مهندس بهادری مدیر پژوهش و فناوری شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا و مدیران و کارشناسان این شرکت به‌منظور بررسی موارد همکاری‌های مشترک، طی گفتگو با معاون فناوری پژوهشگاه مواد و انرژی، مدیر ارتباط با صنعت، روسا و اعضای هیات‌علمی پژوهشکده‌های انرژی و سرامیک این پژوهشگاه، از نمایشگاه‌ دائمی دستاوردها و تجهیزات فناورانه و آزمایشگاه‎های این پژوهشگاه بازدید کردند.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ در این بازدید طی جلسه‌‌ای، درخصوص زمینه‌های فعالیت و توانائی‌های دو مجموعه گفتگو و تبادل نظر شد.

مباحثی همچون تولید هیدروژن سبز(H2) با نانو متریال،  بحث آب و پساب و سیستم‌های تحقیقاتی با اشل آزمایشگاهی و نیمه صنعتی و تولید PX سرامیکی، به‌عنوان موارد قابل همکاری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موارد همکاری مطرح شده قرار شد در بخش تحقیق و توسعه (R&D) از سوی محققین پژوهشگاه مواد و انرژی و با توجه به دانش و فناوری‌های موجود در این پژوهشگاه، در بازه زمانی کوتاه مدت و بلندمدت، صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش، شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، با توجه به همکاری و تعامل با صنایعی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، معدنی و به‌ویژه فولاد، نیاز به دانش و تجربه، مشاوره و پیشنهادات فنی قابل اعتمادی از سوی مجموعه پژوهشگاه مواد و انرژی دارد که در این بازدید مقرر گردید طی جلسات آتی و با کارشناسی موارد همکاری، تفاهم‌نامه ای در این خصوص منعقد و اجرایی گردد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا