برق

تلاش اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل جهت رفع خاموشی در استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از رفع خاموشی ها با تلاش همکاران اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی اظهار داشت: به علت طوفان و شرایط نا مساعد جوی و گرد و غبار و خروج پست ۶۳Kv اردبیل غربی شاهد قطعی برق در بعضی مناطق بودیم که با تلاش همکاران امور انتقال برق استان اردبیل ظرف مدت یک و نیم ساعت پست اردبیل غربی برقدار شد .
قدیمی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و گرد و غبار اتصالات موردی و خاموشی را در اردبیل شاهدیم که همکاران ما، در تلاش هستند تا برق را به حالت پایدار در آورند .
وی ادامه داد: سقوط و شکستن شاخه های درختان و افتادن تابلوهای تبلیغاتی روی سیم های برق باعث اختلال در برق رسانی برخی از مشترکان شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خاطر نشان کرد: همکاران ما در اتفاقات این شرکت در تلاشند تا در مدت زمان کوتاهی وضعیت را به حالت عادی برگردانند.
حسین قدیمی ضمن پوزش از قطعی برق بوجود آمده از اهالی محترم درخواست کرد با شماره ۱۲۱ تماس گرفته و خاموشی های بوجود آمده را اعلام فرمایند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام نمایند .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا