گاز

نشست روابط عمومی های صنعت گاز، زمینه ساز تبادل مهارت، توانایی و دانش روز خواهد بود

عباس اعظمی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در نشست آموزشی – هم اندیشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور که طی روزهای چهارم و پنجم آبان ماه به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و در تبریز، برگزار شده بود، با بیان این مطلب، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نه تنها در مجموعه صنعت گاز بلکه در تمام مجموعه‌های دولتی و خصوصی، از ارکان مدیریتی و تاثیرگذار هستند و به عنوان یک پنجره ارتباطی با ذی‌نفعان برون‌سازمانی، محسوب می‌شوند.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از ندای گاز؛ اعظمی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین نشست‌هایی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی یکی ازتخصصی‌ترین بخش‌ها در مجموعه‌های مختلف و سازمان‌های دولتی است و افراد فعال در این حوزه، باید با مجموعه‌ای از وظایف درگیر شده و در عین حال، تخصص‌های متنوع در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

وی افزود: آشنایی با روش‌های نوین تبلیغات، IT، برندینگ، تکریم ارباب رجوع، مسئولیت‌های اجتماعی، رسانه، پژوهش و آینده‌پژوهی تولید محتوا تنها بخشی از مواردی است که هر روابط عمومی به آن نیاز دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: آذربایجانی‌ها مشهور به مهمان‌نوازی هستند و در این نشست نیز به وضوح شاهد این مهمان نوازی، سلیقه و خلاقیتی هستیم که مختص این استان و مردم آن است.

اخلاق حرفه‌ای و همدلی سازمانی؛ شرط موفقیت روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور

اعظمی همچنین، در دومین روز از این نشست آموزشی- هم اندیشی، در جلسه پرسش و پاسخ رؤسای روابط عمومی و بررسی چالش‌های اجرایی این واحد، ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی کاظم (ع) گفت: اخلاق حرفه‌ای و همدلی سازمانی شرط موفقیت روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور است.

وی افزود: امروزه روابط عمومی‌های سنتی و وظیفه‌محور منسوخ و این حوزه به مراجع تحلیلی با نگاهی غیرانتفاعی و ذینفع محور تبدیل شده که نیازها و دیدگاه های ذینفعان را به عنوان ورودی فرآیندهای اجرایی خود قرار می‌دهند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تداوم برگزاری نشست‌های علمی- آموزشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور را از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران دانست و اظهار داشت: مرزهای دانش با سرعت در حال جابجایی بوده و  استقرار روابط عمومی هوشمند، آموزش و توانمندسازی از طریق برگزاری چنین نشست‌هایی، زمینه‌ساز پویایی و انسجام در نیل به اهداف سازمانی خواهد بود.

اعظمی با تأکید بر نگاه اجتماعی و رویکرد جامعه‌محور در ایفای وظایف سازمانی، اظهار داشت: همه ما جزیی از ساختار کل جامعه هستیم، بنابراین لازم است با احترام به دیدگاه‌ها و بهره‌گیری از شیوه‌های اثربخش در ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه‌سازی اخلاق حرفه‌ای تلاش تا با هر ملیت و قومیتی، دست در دست هم در مسیر آبادانی ایران حرکت کنیم.

وی استفاده از روش‌های نوین در اطلاع‌رسانی را لازمه بهبود روابط عمومی‌ها دانست و گفت: توسعه تعاملات با رسانه‌های سراسر کشور، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که باید به آن بهایی ویژه داد.

لینک کوتاه:‌ https://didebanenergy.ir/?p=1551

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا