بهینه ساز مصرفکسب و کارگاز

تا آذر 1401 صورت گرفت؛ 5097 انشعاب روستایی در استان البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان آذرماه در استان البرز برای ارائه خدمات در بخش گاز 5 هزار و 97 انشعاب در روستاها داده شده است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه 1401 برای ارائه خدمات به شهروندان 6 هزار و 714 انشعاب در استان البرز به مشترکان داده شده که هزار و 617 اشتراک در شهرهای این استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تا پایان 1401 در روستاهای استان البرز 5 هزار و 97 انشعاب داده شده بیان کرد:  در گازرسانی به برخی از روستاها شاهد استقبال کم بودیم که از این تریبون استفاده کرده و درخواست می کنم تا روستاییان در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: از ابتدای سال 1401 تا پایان آذرماه سال جاری 48 روستا گازدار شده و 58 روستا هم در حال اجرا است.

غفاریان با بیان اینکه مشترکانی که به تازگی اشتراک گاز را دریافت کرده اند در استفاده از وسایل گاز سوز نکات ایمنی را رعایت کنند، اظهار کرد: بیشتر حوادثی که رخ می دهد در نتیجه بی توجهی به آموزش های استفاده از انرژی گاز است که منجر به حادثه می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا