کسب و کار

تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی در سال 1402

ارسال مدارک جهت برگزاري مصاحبه و سنجش علمي آزمون ورودي دوره دكتريph.d (پژوهش محور) پژوهشگاه مواد و انرژی در سال 1402

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ داوطلب محترم دوره دکتری (پژوهش محور): پيرو اطلاعيه سازمان سنجش و آموزش كشور درخواست می‌شود تصویر مدارك ذيل را حداکثر تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ 03/06/ 1402 از طریق پست الكترونيكي به آدرس  postgrad@merc.ac.ir در قالب یک فایل فشرده zip یا rar (دانلود نمونه فایل) و با درج کلمه «آزمون دکتری» و نام و نام خانودگی و رشته و نوع پذیرش (پژوهش محور)  در قسمت موضوع ایمیل، ارسال نمایید. پس از دریافت مدارک از طریق پست الکترونیکی برای متقاضیان حداکثر ظرف مدت 48 ساعت، پیغام رسید ارسال خواهد شد.

تمامی مدارک می بایست به صورت خوانا اسکن شده باشد.

مدارک مورد نیاز:

  1. اصل شناسنامه و کارت ملی (پوشه پرسنلی).
  2. مدرک نظام وظیفه بر اساس مفاد دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور (پوشه پرسنلی).
  3. رزومه كامل (CV) شامل مشخصات فردي، تحصيلي و دستاورد هاي علمي در قالب فایل ورد پیوست فرم شماره 1 (پوشه پرسنلی).
  4. کارنامه اعلام نتیجه اولیه آزمون و کارنامه انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور (پوشه کارنامه سنجش).
  5. گواهي موقت يا دانشنامه و یا گواهي دانشجوي سال آخر (فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده) به همراه ريز نمرات دوره كارشناسي ارشد (پوشه آموزشی).
  6. گواهي موقت يا دانشنامه به همراه ريز نمرات دوره كارشناسي(پوشه آموزشی).
  7. گواهي موقت يا دانشنامه به همراه ريز نمرات دوره كاردانی در صورت داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته (پوشه آموزشی).
  8. گواهی تأیید شده رتبه اول تا سوم در رشته / گرایش در مقطع کارشناسی ارشد – اختیاری- (پوشه آموزشی).
  9. رونوشت صورتجلسه دفاعیه کارشناسی ارشد با درج نمره پایان نامه به همراه چکیده پایان‌نامه (پوشه پایان‌نامه).
  10. مدرک زبان انگلیسی- اختیاری- (پوشه مدرک زبان).
  11. توصیه‌نامه مبني بر صلاحيت تحصيل در دوره دكتري، از حداقل دو نفر از استادان قبلي -ترجیحاً مقطع کارشناسی ارشد-(پوشه توصیه‌نامه).
  12. مستندات دستاوردهای پژوهشی شامل چاپ یا پذیرش مقالات در مجلات و ژورنال‌های معتبر علمی – علمی پژوهشی– ترویجی و کنفرانس های معتبر خارجی و داخلی، تالیف یا ترجمه کتاب، ثبت اختراع و کسب جایزه های ملی و بین المللی… مطابق با مطالب درج شده در رزومه علمی (پوشه پژوهشی).
  13. معرفی نامه / ارائه گواهی از مراجع ذیربط برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران و همچنین سهمیه هیأت علمی که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد (پوشه سهمیه).

14-تصویر فیش واريزی به مبلغ 000ر500ر2 ريال به حساب پژوهشگاه مواد و انرژی به شماره حساب IR800100004001020603005264  با شناسه پرداخت 341020681113537000000000000004 نزد بانك مرکزی جمهوری اسلامی – هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد – (پوشه رسید پرداخت).

15-داوطلبان می بایست طرحواره مربوط به طرح پژوهش تقاضامحور خود را كه شامل عنوان تحقيق، بيان مسئله و اهداف، فرضيه يا سؤالات تحقيق، روش شناسي و مراحل اجرای تحقیق را در قالب فرم پیوست  شماره 2 نیز در پوشه خود ارسال نمایند و روز مصاحبه اصل طرحواره را همراه داشته باشند. عنوان طرحواره می بایست از بین عناوین  ارائه شده ( پیوست شماره 3) انتخاب شود. داوطلبان این نوع از پذیرش،  حداقل یک طرحواره باید ارسال و روز مصاحبه همراه داشته باشند.

 زمان و نحوه مصاحبه: پس از پایان مهلت ارسال مدارک، جدول زمان‌بندی مصاحبه در وب سایت پژوهشگاه مواد و انرژی (اطلاعیه شماره 2) در تاریخ 03/12/ 1402 قرار می‌گیرد.

پژوهشگاه مواد و انرژی-واحد تحصیلات تکمیلی (postgrad@merc.ac.ir).

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا