برقبهینه ساز مصرف

معرفی پویش همیار با انرژی در مدارس استان اردبیل

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با حضور در تعدادی از مدارس اردبیل، در خصوص پویش همیار با انرژی موارد لازم را ارائه داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ رویا اللهقلی پور ۱۸ اردیبهشت سالجاری در دیدار با مدیران و کادر مدارس مقطع دبیرستان فرزانگان ، عفاف و ام البنین اردبیل با تاکید بر حفظ منابع ملی و نگهداری آن برای نسل آینده گفت: به منظور ترویج چالش ۱۵۲۱ بین عموم مردم ، برای گروههای مختلف جامعه ، پویش هایی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر در نظر گرفته شده است که پویش “همیار با انرژی” یکی از این پویش هاست .
وی افزود : پویش با انرژی برنامه ای جهت فرهنگسازی و آموزش بهینه سازی مصرف برق جهت مشارکت مردم در سراسر کشور است .
مدیر روابط عمومی توزیع برق استان اردبیل اظهار داشت: هدف اولیه این برنامه کاهش ۱۵درصدی مصرف برق طی ۲۱ هفته (۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مهر ) است.
اللهقلی پور گفت : پویش همیار با انرژی با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه برق در میان دانش آموزان ایرانی راه اندازی شده و دانش آموزان می توانند با شرکت در این پویش و کاهش مصرف برق در کنار خانواده های خود، ایرانی روشن بسازند.
وی گفت: قرعه کشی های پویش با انرژی به صورت هفتگی و ماهانه انجام خواهد شد و مشترکان می توانند در هر کدام از آنها برنده جوایز نفیسی مانند خودرو، لوازم منزل، کالاهای دیجیتال (موبایل،لپ تاب و تبلت) و … شوند
وی در ادامه عنوان کرد : برای این طرح برای دانش آموزان در اپلیکیشن شاد یک طرح اختصاصی قرار خواهد گرفت و دانش آموز با استفاده از آن می توانند در این پویش شرکت کنند .
اللهقلی پور با اشاره به فرصت باقیمانده از سال تحصیلی از مدیران مدارس خواست روزانه حداقل چند دقیقه ای در زمان صبحگاه به تشویق و آگاهی دانش آموزان جهت بهینه سازی مصرف پرداخته و دانش آموزان و خانواده آنها را ترغیب به نصب اپلیکیشن ” با انرژی ” کنند .
وی اظهار امیدواری کرد به امید خدا ، با کمک دانش آموزان و به کار بستن راهکارهای مدیریت مصرف برق به مدت ۲۱ هفته ، شاهد کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در هر خانواده خواهیم بود و اینکار باعث می شود تا رفتار درست مصرف کردن به عنوان یک رفتار دائمی در جامعه نهادینه شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا