گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز: روز دانشجو، نماد استکبارستیزی است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در بیانیه صادره به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو در تاریخ ایران نماد همیشگی استکبارستیزی و مبارزه با زورگویی است.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ در بیانیه صادره از سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت به مناسبت روز دانشجو آمده: وقتی آگاهی جوهره حرکت بشر و دسته بندی انسان بر اساس« هل یستوی الذین یعلمون و الذین لایعلمون» و به عبارتی دانستن شد، انسان گوهر وجودی خود را در جویندگی دانش جستجو کرد و متبلور ساخت؛ به عبارتی در ارزش علم و جوینده دانش همان بس که «نادانان هم می کوشند خود را دانا معرفی کنند».

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در این بیانیه اظهار کرد: در یک جامعه، این قشر آگاه است که مبدا دگرگونی ها بوده و جامعه را به پیش می برد، در نیم قرن گذشته هر گاه تحولی در جوامع مختلف صورت گرفته منشا دانشگاهی و دانشجویی داشته و این ویژگی بیشتر در جوامعی که حالت گذار داشته اند خود را نشان می دهد.

در بیانیه روز دانشجوی مدیر عامل شرکت گاز استان البرز آمده است: دانشجو متشکل از دو عنصر آگاهی و شور جوانی در هر ظرفیتی قرار گیرد چنان تحولات عظیمی خلق می کند که نمونه بارز آن وقوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است، در دوران دفاع مقدس هم دانشجویان با درک زمان با حضور در جبهه های حق علیه باطل حماسه هایی خلق کردند و اسطوره های ایرانی را ملموس کردند که شهید تهرانی مقدم ها که این روزها سالگرد شهادتش را گرامی داشتیم نمونه بارز آنان بودند.

غفاریان در بیانیه خود به مناسبت روز دانشجو آورده است: در ایران نیز با شکل گیری مراکز دانشگاهی دانشجو همواره منادی عدالت خواهی و مبارزه با ظلم بوده و فارغ از قرائت تاریخی و گرایش های مختلفی  که دانشجویان داشته اند فصل مشترک همه آنان مبارزه با استکبار و امپریالیسم جهانی بوده است.

در زمستان سرد سال 32 که استبداد سرمست از غرور کودتا بود و همه صداها در نقطه خفه می شد و دیکتاتور داخلی میزبان معاون رئیس جمهور آمریکا بود دانشجویان علیه این شرایط قیام کردند و مصطفی بزرگ‌نیا، آذر شریعت رضوی و احمد قندچی سه دانشجویی بودند  که در یورش دژخیمان طاغوت به دانشگاه تهران مانند سه آذر اهورایی با تقدیم جان خود در راه آزادی ایران برای همیشه در تارک تاریخ مبارزه دانشجویی ایران درخشیدن را آغاز کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در این بیانیه آورده است: 16 آذر از مهم ترین روزهای نمادین مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ایران باقی مانده و بعد از آن در طول سال های بعد از سال 32 همواره علاوه بر دانشجویان دیگر اقشار جامعه هم همگام با دانشجویان این روز را گرامی داشتند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که تعهد همنشین تخصص شد، خروجی دانشگاه ها دانشجویان متخصص متعهدی بود که نمونه بارز آن را می توان در قامت شهیدان مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، مسعود علیمحمدی، داریوش رضایی‌نژاد مشاهده کرد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: در این سال ها دانشجویان در کنار سایر اقشار تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای با عبور از کوران های سخت و عبور از دسیسه های دشمن انقلاب اسلامی را به پیش بردند و با بصیرتی مثال زدنی توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

در پایان این بیانیه آمده است: اینجانب روز دانشجو را به همه دانشجویان خانواده شرکت گاز استان البرز تبریک گفته و موفقیت روز افزون را برای یکایک آنان آرزومندم.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1727

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا