برق

آغاز ممیزی یکپارچه (IMS) داخلی در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

مراسم افتتاحیه ممیزی داخلی با حضور مدیرعامل، برخی از معاونان و مدیران، سرممیزان و ممیزان شرکت توزیع برق استان اردبیل در محل سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اردبیل؛ در افتتاحیه ممیزی که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد؛ مهندس حسین قدیمی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به خاطر کسب عنوان دستگاه برتر گروه زیربنایی و توسعه زیر ساخت توسط شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل «در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱» برای دو سال پیاپی، از تیم های ممیزی خواست تا نقاط قوت و نقاط قابل بهبود را رصد نمایند و با عنایت به اینکه ممیزی شخص ثالت اوایل بهمن ماه خواهد بود عملکرد مدیران و تمامی سطوح سازمانی مورد ارزیابی وممیزی قرار گیرد .
مهندس قدیمی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با داشتن نیروهای نخبه، سخت کوش و متعهد گام های مهم  و اساسی در زمینه تامین اهداف و چشم انداز های خود برداشته است .
وی در ادامه عنوان کرد: تأمین برق پایدار و افزایش رضایتمندی مشترکان و مردم از مهم‌ ترین اولویت های این شرکت است.
مهندس قدیمی با تاکید بر اهمیت رضایتمندی مشترکان، از ممیزان خواست تا در فرآیند ممیزی در صورت مشاهده هر گونه نارضایتی احتمالی از نوع خدمات، نحوه برخورد کارکنان، فرایند ارائه خدمات مورد بررسی قرار گیرد.
گفتنی است ممیزی داخلی شمار ۳۹ ( ممیزی یکپارچه (IMS) ) از ۲۹ مهر ماه 1402 آغاز شده و تا ۳ آبان ماه سال جاری به طول خواهد انجامید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا