برق

اثربخشی تغییرات ساختاری در مدیریت برق اردبیل

با تلاش های چندین ساله و موافقت شرکت توانیر و هیئت مدیره شرکت توزیع مبنی بر تغییر ساختار سازمانی برق اردبیل با ایجاد امور مهندسی، توسعه و اصلاح و سه اداره مهندسی، نوسازی، روند خدمات رسانی اثربخش به مشترکین شهرستان اردبیل تسریع یافته است.


به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیر برق شهرستان اردبیل با اشاره به آغاز اجرای این روند به صورت رسمی از اردیبهشت ماه سالجاری گفت: در سایه این تغییر ساختارها در حوزه مهندسی،توسعه و احداث با افتتاح ۵۴۶ فقره دستور کار به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال و تعویض سیم مسی با کابل خود نگهدار، طرح بهارستان و اصلاح شهری و روستایی ۲۷۴ فقره دستور کار به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.
رسول قدیمی با عنوان اینکه در حوزه خدمات مشترکین و فروش کنتورهای تکفاز و سه فاز عادی نیز ۷ هزار و ۷۰۷ دستگاه واگذار شده افزود: ۳۵ دستگاه کنتور سنگین نیز به مشترکین واگذار شده که در مجموع به ۷ هزار ۷۴۳ دستگاه رسیده است.
وی با اشاره بروزرسانی صد در صدی بیش از ۱۷ هزار پرونده ارجاع شده در حوزه مهندسی و GIS از مجموع بیش از ۲۷ هزار پرونده ارجاع شده گفت: مابقی پرونده های ارجاع شده نیز در اولین فرصت به همت کارشناسان مربوطه در این واحد بروزرسانی خواهد شد.
مدیر برق شهرستان اردبیل با اشاره به استقبال شرکت توانیر از این طرح و احتمال ایجاد ساختار مشابه در دیگر مراکز استان های کشور گفت: کمک و همکاری مدیرعامل شرکت و معاونت های مجموعه در تحقق این مهم، ستودنی و قابل تقدیر است.
قدیمی، خدمات شایسته همکاران این مدیریت را ستودنی و قابل تقدیر دانسته و در نظر گرفتن رضای الهی در همه امورات را محور تمام اقدامات و عملکرد شرکت عنوان کرد و افزود: کسب رضای الهی باید محور تمام اقدامات و عملکرد شرکت باشد به طوری که تمام تلاش ما بر این اساس استوار است که در همه امورات، رضایت و خشنودی الهی، مصلحت کشور و مردم، سرلوحه تمامی فعالیت‌هایمان باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا