برق

اجرای پرسشگری طرح سینا در استان اردبیل

مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای پرسشگری طرح سینا خبر داد.

طی دو روز ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه همکاران دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به طور سرزده از روند کاری پرسشگران اجرای طرح سینا بازدید کردند.

 به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیر دفتر روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: در این بازدید سرزده که از شهرستان نیر و گرمی صورت گرفت، همکاران این دفتر با حضور در این شهرستانها در جریان روند اجرای مصاحبه تلفنی و حضوری طرح سینا قرار گرفتند.

رویا اللهقلی پور ادامه داد: این دفتر علاوه بر اینکه از طریق سامانه پندارگان که از طریق شرکت توانیر اعلام شده است به صورت لحظه ای اقدامات و ثبت پرسشگران را رصد می کند، همچنین با بازدید سرزده از واحدهای تابعه شرکت به صورت حضوری هم در جریان کار قرار گرفتند.
وی ضمن سپاس از اقدامات مدیر کل محترم دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر ، جهت سنجش میزان اثر بخشی اقدامات انجام یافته در حوزه اطلاع رسانی و ثبت نظرات ارزشمند مشترکان اظهار داشت : همکاران دفتر روابط عمومی شرکت توانیر و پشتیبان شرکت کامراد، هرگونه مشکل احتمالی اجرایی در روند طرح را در هر زمان پاسخ داده و در تلاشند هرگونه نواقص احتمالی در اجرای طرح را به سرعت اصلاح نمایند.
مدیر دفتر روابط عمومی همچنین از پرسشگران معرفی شده شرکت توزیع برق استان اردبیل که کنتور نویسان این شرکت می باشند نیز تشکر کرد.
وی علت انتخاب کنتور نویسان را در این طرح ، تجربه ارتباط مستقیم این قشر با مردم دانست و گفت : اکثر فعالیت این عزیزان به صورت چهره به چهره است .
اللهقلی پور عنوان کرد: کنتورنویسان یکی از اقشار زحمتکش جامعه به حساب می آیند که در گرما و سرما وظیفه ثبت رقم مصرفی انرژی مشترک را برعهده دارند و در این طرح نیز یاریگر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل می باشند .
گفتنی است نظرسنجی ملی در قالب طرح سینا از سوی شرکت توانیر و با همکاری شرکت‌های توزیع نیروی برق، انجام می شود که به منظور سنجش اثربخشی فعالیت های اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق و بهبود عملکرد اطلاع رسانی در حال برگزاری است .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا