برق

برگزاری مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور در روزهای ۷ و ۸ دی ماه ۱۴۰۱ در استان اردبیل خبر داد.
به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی گفت : برگزاری این مانور باعث افزایش توانمندی و آمادگی صنعت آب و برق در برابر حوادث و خطرات طبیعی و غیرطبیعی می شود.
قدیمی در تشریح این مانور اظهار داشت : مانورهای تمرینی آموزشی مقابله با بحران ها در مناطق شش گانه به صورت جداگانه در دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور که روزهای ۷ و ۸ دیماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و گیلان نیز حضور دارند. رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اردبیل و سخنگوی مانور خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین اهداف این مانور افزایش هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ های اجرایی صنعت آب و برق استان می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خاطر نشان کرد: با همکاری مشترک شرکت های توزیع نیروی برق، امور انتقال، آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان و شرکت آرمان نیروی سبلان (نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان) اردبیل شاهد برگزاری موفق مانور و آمادگی بیشتر شرکت های صنعت آب و برق استان در مقابله با بحران ها خواهیم بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا