کسب و کار

برگزاری نشست علمی تأمین مالی در زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات

نشست علمی «تأمین مالی در زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات» از سلسله نشست های علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

به گزارش دیده بان انرژی؛ دکتر احسان آریانیان، عضو هیات علمی و رییس پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT، رییس کمیته مراکز داده شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات و دکتر فاطمه فرزین، عضو موظف هیات مدیره و کمیته سرمایه گذاری صندوق جسورانه بورسی پیشرفت، کارشناس ارشد ارزیابی سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، مشاور سرمایه گذاری شرکت نوین بهین یاب مدل کسب و کار رایا و همچنین دکتر امیرحسین مزینی، دانشیار اقتصاد و معاون پژوهشی پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس از سخنرانان این نشست هستند.

گفتنی است در کارگاه حاضر به مقوله تامین مالی در زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات پرداخته می شود. همچنین در این کارگاه ابتدا به جایگاه اقتصاد دیجیتال در اقتصاد ملی پرداخته شده و سپس به روش های تامین مالی پروژه ها و اسناد بالادستی موجود که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با زیر اکوسیستم های پنجگانه موضوع مطالعه شامل مراکز داده، زیرساخت های ابری، ابر دولت، منطقه ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه های توزیع محتوا در ارتباط می باشند، پرداخته می شود و مهمترین روش های شناسایی شده در رابطه با تامین مالی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات معرفی می شوند.

لازم به توضیح است این نشست علمی روز دوشنبه 27 شهریور ماه 1402، ساعت 10 الی 12 در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

خبرنگار: محمدحسین دیده بان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا