گاز

به مناسبت تولد حضرت زینب(س) صورت گرفت؛ قدردانی از تلاش پرستاران

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز به همراه مدیر روابط عمومی این شرکت از تلاش پرستاران به مناسبت تولد حضرت زینب سلاتم الله علیها قدردانی کردند.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ عباس ابراهیمی مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز به همراه علی اصغر محسنی مدیر روابط عمومی این شرکت با حضور در درمانگاه شرکت نفت روز پرستار را به پرستاران تبریک گفتند و از تلاش های آنان قدردانی کردند.

گفتنی است پنجم جمادی الاول روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است و این روز را روز پرستار می نامند. علت نامگذاری روز پرستار این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت، و ضمن این که رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد. درود بی پایان خداوند بر این بزرگ بانوی اسلام باد.

گزارش تصویری این خبر را می توانید اینجا مشاهده کنید.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1555

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا