برق

تجلیل از رابطان روابط‌عمومی واحدهای تابعه شرکت توزیع برق استان اردبیل

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، از رابطان روابط عمومی در شهرستان‌ها، تجلیل شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تبادل نظر و ارائه دیدگاه های همکاران در برنامه های اینچنینی گفت: سیاست کلی وزارت نیرو و توانیر ، اهمیت دادن به حوزه فعالیتهای روابط عمومی است و از این رو، همکاران ما در روابط عمومی ستاد و شهرستان‌ها، باید افراد توانمندی باشند تا با انعکاس اخبار تلاش های شبانه روزی صورت گرفته در مجموعه، علاوه بر کسب رضایت الهی، عاقبت بخیری نیز نصیب همه ما بشود.
وی ضمن یادآوری کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در ۲ سال پیاپی گذشته توسط شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: خداوند متعال را شاکریم که تلاش های صورت گرفته در مجموعه، بخاطر رضایت مردم است و کسب رتبه های برتر در خدمات رسانی نیز، مصداقی بر این مدعاست.
در ادامه این مراسم، مدیر روابط عمومی شرکت تـوزیع نیـروی بـرق استان اردبیــل نیز با تقدیر از تلاش های شبانه روزی همکاران رابط این دفتر در شهرستانها گفت: رعایت یکسری مولفه ها در فعالیت های روابط عمومی بایستی لحاظ شود و در این راستا دیدارهای مستمر با فعالان رسانه ای شهرستان‌ها در جهت انعکاس اخبار برق استان ضروری می باشد.
رویا اللهقلی پور با اشاره به اهمیت گسترش ارتباطات درون سازمانی و تعامل با همکاران در جهت افزایش نشاط اداری افزود: تجربه ثابت کرده، صداقت در گفتار باعث جلب اعتماد مردمی می شود و اجتناب از نگاه جزیره ای و پیاده سازی تفکر سیستمی می تواند در موفقیت های یک سازمان موفق، تاثیر گذار باشد.
در پایان این مراسم از رابطان روابط عمومی در شهرستان‌های شرکت توزیع نیروی برق استان و همکاران دفتر روابط عمومی با اهدای لوح تقدیری قدردانی شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا