گاز

توسط شرکت گاز استان البرز صورت گرفت؛ شناسایی 24 هزار ویلای استخردار

سرپرست شرکت‌گاز استان البرز اظهار کرد: با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داشتیم 24 هزار ویلای استخردار در ساوجبلاغ و چهارباغ شناسایی کردیم.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت‌گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی در دیدار با مدیر کل دیوان محاسبات استان البرز بیان کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران توانستیم گازرسانی به همه استان ها را انجام دهیم و البرز در دولت سیزدهم جزء استان های سبز شد.

وی با اشاره به خدمات شرکت‌گاز استان البرز ادامه داد: یکی از فعالیت های این شرکت شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیر مجاز است که در این راستا شرکت گاز استان البرز توانسته 24 هزار ویلای استخردار در ساوجبلاغ و چهارباغ شناسایی کند.

سرپرست شرکت‌گاز استان البرز با تاکید بر این نکته که شناسایی این ویلاها از طریق GIS و Google Earth بوده است، بیان کرد: با توجه به تلاشی برای گازرسانی در روستاهای مسیر کرج به کندوان و طالقان شده و این شرکت در استان البرز حدود یک میلیون مشترک خانگی دارد اکنون به 11 هزار و 500 خانوار سوخت دوم می دهیم.

ایمانی فولادی مطرح کرد: گازرسانی به روستاهایی که در هدف گازرسانی قرار می گیرد بر اساس مصوباتی است که اخذ می شود و اگر روستایی گازرسانی نشده به دلیل نبود راه دسترسی بوده است.

وی بیان کرد: از دیگر مشکلاتی که وجود دارد ساختمان هایی است که در طرح هادی نیستند اما قدمت بنا دارند که در این راستا شرکت گاز استان البرز برای دادن انشعاب بلا تکلیف است.

احداث ساخت و ساز های غیر مجاز که باعث هدر رفت منابع انرژی می شود، انجام پروژه های گازرسانی با حفظ محیط زیست، تغییر کاربری اراضی، استفاده ابزاری از اقشار آسیب پذیر برای گرفتن انشعاب و بعد از آن سوء استفاده افراد متمول آن منطقه در انشعاب پذیری از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا