کسب و کار

حضور مسئولان پژوهشگاه مواد و انرژی در رویداد پتروفن ۱۴۰۲

دکتر حمید امیدوار رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی به همراه مدیران این پژوهشگاه در آیین گشایش رسمی دومین رویداد پتروفن ۱۴۰۲، که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ در این رویداد نیازهای فناورانه شرکت‌های پتروشیمی در زمینه مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها با هدف توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از شرکت‌های فناور مطرح شد.

در این راستا نشست تخصصی شرکت‌های پتروشیمی اروند، شهید تندگویان، بندرامام، هویزه خلیج فارس، کارون، لردگان، ایلام، دهدشت، ارغوان‌گستر ایلام، صدف و ارومیه به‌منظور ارائه نیازهای فناورانه خود به شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار و مذاکرات لازم به ‌منظور توسعه همکاری‌ها و انعقاد قراردادها انجام شد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌عنوان بزرگترین هلدینگ پتروشیمیایی کشور با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد دانش‌بنیان، رویداد پتروفن را با رویکرد ارائه معکوس نیازهای فناورانه برگزار کرده که امسال در دومین دوره این رویداد ۲۳۰ نیاز فناورانه از سوی شرکت‌های پتروشیمی ارائه می‌شود.

رویداد «پتروفن» ۱۴۰۲ با شعار «مسیر نوآوری پتروشیمی» با تأکید بر رفع نیازهای فناورانه با توانمندسازی بازیگران زیست‌بوم صنعت پتروشیمی در هفت حوزه تخصصی ۱۲ تا ۱۴ آذرماه به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا