کسب و کار

حضور پژوهشگاه مواد و انرژی در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین

پژوهشگاه مواد و انرژی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین در غزه، در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین شرکت کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط‌ عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ جمعی از اساتید، یاوران علمی و دانشجویان پژوهشگاه مواد و انرژی ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، در تجمع اعتراضی دانشگاهیان در مصلی کرج حضور پیدا کردند.

با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند.

پژوهشگاهیان و دانشگاهیان به همراه مردم در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود از صهیونیست‌ها را فریاد زدند و این جنایت در غزه را محکوم کردند.

گفتنی است پژوهشگاه مواد و انرژی یکی از پژوهشگاه‌های مستقل و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران است. این پژوهشگاه از چهار پژوهشکده سرامیک، نیمه هادی‌ها، انرژی و پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته تشکیل شده‌است كه در ۱۲ گروه تخصصی به فعالیت های تحقیقاتی در زمینه های مرتبط با مواد و انرژی می پردازند. این پژوهشگاه هم اکنون با توجه به اهداف برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور، همكاری گسترده‌ای با دانشگاه‌ها، مراكز تحقیقاتی، صنایع، موسسات اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی برقرار کرده است. سرلوحه اهداف پژوهشگاه، توسعه علوم و فناوری در زمینه‌های بنیادی، كاربردی و توسعه‌ای است كه از طریق اجرای پروژه‌های مربوط تحقق می‌یابد. علاوه بر این، پژوهشگاه تربیت محقق و پژوهشگر مورد نیاز كشور را از طریق برگزاری دوره‌های تحصیلات تكمیلی در سطوح دكتری‌تخصصی و كارشناسی‌ارشد و نیز آموزش‌های كوتاه مدت تخصصی داخلی و خارجی برای انتقال تجربه‌های فنی به عهده دارد. پژوهشگاه مواد و انرژی به‌عنوان قطب تخصصی مواد و انرژی کشور با پشتوانه بیش از چهل و هشت سال تجربه تحقیقاتی، برخورداری از اعضای هیات‌علمی متخصص، تجهیزات آزمایشگاهی منحصر به فرد و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی وابسته به معاونت علمی و فناوری کشور، نقش مهمی در توسعه علم و فناوری و بهبود كیفیت صنعت نوپای كشور به عهده دارد.
این پژوهشگاه هم اکنون با توجه به اهداف برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور، همكاری گسترده‌ای با دانشگاه‌ها، مراكز تحقیقاتی، صنایع، موسسات اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی برقرار کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا