کسب و کار

راه‌اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه مواد و انرژی

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از راه‌اندازی مرکز نوآوری در این پژوهشگاه خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ دکتر حمید امیدوار اظهار داشت: مرکز نوآوری پژوهشگاه مواد و انرژی در راستای فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه مهارت فنی و کسب و کار افراد و تیم‌های دارای ایده، هسته‌های فناور و شرکت نوپا به ساخت نمونه اولیه و نیمه صنعتی، توسعه محصولات(کالا و خدمات) جدید، همچنین رشد و توسعه بازار برای محصولات فناورانه و دانش‌بنیان تاسیس شده است.

وی افزود: پژوهشگاه مواد و انرژی در نظر دارد زیست بوم نوآوری و فناوری و بازیگران اصلی این زیست بوم را در پژوهشگاه ایجاد و توسعه دهد.

دکتر امیدوار خاطرنشان ساخت: در این راستا، ایجاد مرکز نوآوری، مرکز توسعه قراردادی، مرکز رشد، برج فناوری و پردیس تخصصی مواد و انرژی پارک علم و فناوری البرز در واقع تکمیل کننده این زنجیره ارزشی می باشد.

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی افزود: این پژوهشگاه با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، منتورهای تخصصی و تیم‌های حرفه ای کسب و کار، از استقرار مراکز نوآوری سازمان‌ها، شرکت‌ها و هسته‌های فناور در این پژوهشگاه استقبال نموده و آماده اراِیه انواع خدمات حوزه کسب و کار به این تیم‌ها و هسته‌های فناور می‌باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا