برق

سخنرانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل پیش از اقامه نمازجمعه خلخال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ شهرستان خلخال شرکت کرده و سخنرانی کرد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مهندس حسین قدیمی در ابتدا ضمن تبریک آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گزارشی از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در طی سال جاری ارائه نموده و از تکمیل پروژه جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه سیم مسی در برق خلخال تا دو سال آینده خبر داد.
قدیمی همچنین در خصوص بهره برداری از پست جدید ۲۳۰ کیلو ولت افزود: مشکل افت ولتاژ منطقه، که سالیان درازی بود که مردم با آن روبرو بود، بحمدالله امسال با بهره برداری از این پست مرتفع می شود.
وی در ادامه در خصوص ظرفیت پست های برق در خلخال اظهار داشت: با بهره برداری از پست جدید ۲۳۰ کیلو ولت امکان واگذاری برق به واحدهای بزرگ تجاری و صنعتی فراهم شده که این موضوع برای خلخال نوید توسعه و آبادانی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در خصوص پایداری شبکه برق استان نیز گفت: امسال با برگزاری مانور تعمیرات شبکه به صورت خط گرم توانستیم جلوی خاموشی های بی برنامه را بگیریم و تابستان و زمستان بدون خاموشی را تجربه کنیم که امید است با یاری خداوند در سال آینده نیز با مدیریت بهینه مصرف انرژی هیچ گونه خاموشی برق نداشته باشیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا