گاز

سرپرست شرکت گاز استان البرز خبر داد؛ انجام 19 هزار و 674 پایش

سرپرست شرکت گاز استان البرز از انجام 19 هزار و 674 پایش در استان البرز خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت بیان کرد: از ابتدای انجام پایش در البرز 19 هزار و 674 پایش انجام شده است.

وی با اشاره به استقرار هوای سرد در کشور در روزهای گذشته و افزایش مصرف گاز ادامه داد: با توجه به کاهش مجدد دما در البرز و سایر نقاط کشور تیم پایش در استان البرز با شدت بیشتری بر نظارت های خود افزود به طوری که در دهم اسفند 1402 تیم پایش این شرکت 211 بازرسی انجام اد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: از ابتدای انجام پایش تا کنون 150 اخطار صادر شده و تعداد قطعی ها در استان البرز به 682 عدد رسیده است.

ایمانی فولادی تاکید کرد: با توجه به گزارش های هواشناسی که ممکن است مجددا شاهد ورود سامانه بارشی به کشور باشیم از همه مشترکان درخواست می شود تا در مصرف گاز مدیریت کرده تا همه هموطنان بتوانند از این نعمت بهره مند شوند.

لازم به توضیح است در نیمه اول سال 1367، در آستانه ورود به دهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عملیات گاز رسانی به شهر کرج  درمنطقه دولت آباد و چهارصد دستگاه توسط شرکت های پیمانکاری چون هواپردازی / مان ایران / سی تی یو و … آغاز و پس از حدود 5/1 سال فعالیت گاز رسانی و اجرای حدود 200 کیلومتر شبکه و بیش از 000/10 متر مکعب در ساعت، اولین مشعل گاز در سال های اولیه دولت آیت اله هاشمی رفسنجانی توسط ایشان در معیت وزیر محترم نفت جناب آقای آقازاده و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران جناب آقای صالحی فروزدر میدان هفت تیرکرج روشن و شعله های گرما وامید در بزرگترین شهر همجوار پایتخت تحقق یافت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا