کسب و کارگاز

غفاریان مطرح کرد؛ مولفه اصلی توسعه سرمایه گذاری است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: مولفه اصلی توسعه سرمایه گذاری است؛ ایران دومین ذخایر گازی جهان را دارد، برای توسعه بیشتر باید سرمایه گذاری انجام دهیم.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در برنامه رهیافت با ویژگی اقتصادی با موضوع تامین گاز صنایع عمده اظهار کرد: تمام محدوذیت های ایجاد شده برای تامین انرژی گاز صنایع بوده و در صورتی که مشترکان خانگی یک درجه از گرمای منازل را کاهش دهند با صرفه جویی ناشی از آن بخش قابل توجهی از نیاز کشور برطرف شده و قادر با پاسخویی به نیاز صنعتگران نیز هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: برای تامین سوخت بخش صنعت با توجه به داشته های کشور می توانیم گاز به صنایع برسانیم و اولویت سوخت رسانی منازل و مشترکان خانگی هستند.

غفاریان ادامه داد: مولفه اصلی توسعه سرمایه گذاری است؛ ایران دومین ذخایر گازی جهان را دارد، اما در بخش سرمایه گذاری با مشکلاتی مواجه هستیم که در این زمینه باید کار کنیم، تقویت این بخش داشته های کشور را می طلبد و خارج از اراده استان و مدیر عامل شرکت گاز در البرز است.

وی خاطر نشان کرد توسعه صنعت گاز در قیاس با روزهای نخست شکوفایی این صنعت قابل قیاس نیست، در تولید گاز از 100 میلیون متر مکعب به 850 میلیون متر مکعب رسیدیم، اکنون اکثر شهرها و روستاهای کشور گازدار هستند، و سرعت توسعه گازرسانی در این استان به قدری شتابان بوده که البرز را قبل از سال 1402 سبز اعلام می کنیم که نشان دهنده توسعه صنعت گاز در کشور است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا