گاز

غفاریان مطرح کرد؛ کنترل میزان مصرف گاز ادارات و سازمان های دولتی

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: سازمان ها و ادارات دولتی باید در خط مقدم صرفه جویی در انرژی باشند و این شرکت نحوه مصرف انرژی در دستگاه های دولتی را کنترل و بازرسی می کند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان در حاشیه شورای ادارای استان البرز اظهار کرد: مصرف سوخت برای گرم کردن منزل و محل کار تابع استاندارد خاصی است که همه مصرف کنندگان باید تابع آن باشند.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز و الزام به رعایت مصرف استاندارد توسط ادارات، سازمان ها و ساختمان های دولتی پر مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز، نیاز است سال جاری نیز مانند گذشته، بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از ادارات و ساختمان های دولتی در دستور کار تمامی ادارات گازرسانی قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با تاکید بر رعایت دمای ۱۸ تا ۲۲ درجه خاطرنشان کرد: ادارات و سازمان ها موظف هستند پس از اتمام ساعت کار اداری سیستم گرمایشی خود را خاموش کنند و سیستم موتورخانه ها خود را بهینه سازی کنند.

غفاریان ادامه داد:  بازدید سر زده و بدون اطلاع قبلی، پس از اتمام ساعت کار، از ادارات و ساختمان های دولتی انجام می‌شود و خاموش بودن سیستم گرمایشی کنترل و در صورت خاموش نبودن سیستم گرمایشی و تکرار این کار، اخطار قطع جریان گاز صادر می‌شود.

لینک کوتاه: http://didebanenergy.ir/?p=1838

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا