برقبهینه ساز مصرف

لزوم استفاده از دیزل ژنراتور در ادارات و مراکز پر بار

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت مخابرات استان اردبیل در محل سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ اردبیل برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تمامی ادارات و دستگاه های دولتی ملزم هستند در ساعات اداری مصرف برق خود را ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد نسبت به همان روز کاهش دهند و در صورت رعایت نکردن این مصوبه، بعد از اخطارهای لازم برق این قبیل ادارات قطع می شود.


به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی بر لزوم هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی استان با شرکت‌ های توزیع در برنامه‌ ی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ تاکید کرد.
وی با بیان این‌ که در سال گذشته جهت گذر از پیک تابستان ۱۰۰ برنامه تدوین شد و خوشبختانه با همراهی مردم و مسولان تابستانی بدون خاموشی را سپری کردیم و امسال نیز در نظر است با اقدام بر اساس ۱۴۰ برنامه تدوین شده از سوی وزارت نیرو و همکاری و همراهی مردم گذر موفقی از پیک تابستان سال جاری داشته باشیم.
مهندس قدیمی گفت: استفاده از دیزل ژنراتور در زمان پیک مصرف ( به ویژه ساعت ۱۱صبح تا پایان وقت ساعت اداری)، مهم وضروری عنوان نمود و اظهار داشت: همکاران شرکت توزیع برق استان و صنعت برق همه‌ ی توان و سعی خود را برای تامین و توزیع برق پایدار و مطمئن به کار می بندد تا تابستان بدون خاموشی را سپری کنیم .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه بر استفاده از دیزل ژنراتور در ادارات، صنایع و مراکز پر بار تاکید کرد و افزود: ادارات و سازمان‌ ها ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق، بر حسب ضرورت موظف به بکارگیری دیزل ژنراتورهای خود از ساعت در وقت اداری هستند .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا