گاز

مدیرعامل شرکت گاز البرز: شهروندان در برابر ماموران قلابی هوشیار باشند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز شهروندان این استان را به هوشیاری در برابر افراد سودجو که خود را به عنوان مامور شرکت گاز معرفی می کنند، دعوت کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سید رضا غفاریان مدیر عامل این شرکت؛ با اشاره به حضور افراد سودجو در قالب ماموران شرکت گاز بیان کرد: افرادی سودجو با عنوان کارمند و مامور این شرکت اقدام به فروش محافظ برای نصب بر روی رگولاتور در سطح استان انجام می دهند.

وی ادامه داد: هر گونه خدمات شرکت گاز استان البرز توسط کارمندانی که کارت شناسایی دارند به شهروندان ارائه می شود و پیش از ارائه خدمت در پرتال خبری این شرکت به اطلاع و آگاهی شهروندان می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه در روستاهای محور کرج به چالوس و طالقان به تازگی نعمت گاز به آنجا رسیده است، تاکید کرد: شهروندان در هر نقطه از استان پس از روئیت کارت شناسایی با مامورین همکاری کنند و اهالی این مناطق از افرادی که ادعای مامور شرکت گاز را دارند کارت شناسایی درخواست کنند.

بر اساس اخبار واصله عده ای سودجو با معرفی خود به عنوان مامور شرکت گاز استان البرز اقدام به فروش سرپوش و محافظ رگولاتور اقدام کرده اند که برای جلوگیری از سوجویی هوشیاری شهروندان را می طلبد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا