برق

نصب ۲۵۰ اصله تیر برق در شهرستان اصلاندوز

۲۵۰ اصله تیر برق جهت رفع ضعف برق و پایداری شبکه در شهرستان اصلاندوز نصب شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیر برق اصلاندوز با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله اول( تیرگذاری ) در راستای انجام مانور رفع ضعف برق و پایداری شبکه در شهرستان اصلاندوز در هفته گذشته انجام یافت.
قربان فرج زاده گفت: در مرحله اول این مانور، تیر گذاری انجام شده است .
وی عنوان کرد: در مرحله دوم این مانور به همراه نصب یراق آلات تیرها، ۲۸ دستگاه پست هوایی نصب و ۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث خواهد شد .
مدیر برق اصلاندوز اظهار داشت: در این اقدام (تیر گذاری و نصب تیر ) که از ۸ مهرماه به مدت ۳ روز به طول انجامید؛ ۶ اکیپ مجزا شامل سر اکیپ ، ناظر اکیپ ، یک خودرو جرثقیل به همراه راننده ، ۱ خودرو سواری به همراه راننده، ۲ نفر از همکاران اداری به عنوان پشتیبان و ۲ نفر کارگر به عنوان چاله کن و سنگ ریز پای هر تیر تلاش نمودند.
فرج زاده بیان کرد: با تلاش و فعالیت جهادی و صادقانه همکاران، این مدیریت توانست با رعایت کامل موارد ایمنی ۲۵۰ اصله انواع مختلف تیر در روستاها و شهر اصلاندوز را نصب نماید تا در روزهای آتی با برگزاری دومین مرحله این مانور سایر اقدامات در حوزه رفع ضعف برق این شهرستان مرزی را به انجام برساند .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا