برق

پاسخگویی به مطالبات و حل مشكلات مردم در حوزه برق

مدیركل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شكایات شركت توانیر در سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز پاسخگوی مطالبات و حل مشكلات مردم در حوزه برق بود.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ در دومین دور سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان البرز، مجید بِرَنگی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر به همراه مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان البرز در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مطالبات مردم شریف استان البرز در حوزه برق بودند.

نماینده تام الاختیار شرکت توانیر در سفرهای استانی دولت بیان کرد: میز ارتباطات مردمی جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم تشکیل شد تا حرف های مردم درباره خدمات اخذ شده در حوزه برق شنیده شود.

وی افزود: ۳ هدف مهم از برگزاری میز ارتباطات مردمی _ ارتباط چهره به چهره و بی واسطه با مردم، اطلاع از وضعیت خدمت رسانی حوزه برق در استان ها و ارزیابی تاثیر مصوبات ابلاغی بر کیفیت خدمت رسانی به مردم بود.

برنگی در همین خصوص خاطر نشان کرد: در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ آذر در میز خدمت به شریف استان البرز  در کرج – بلوار امام رضا(ع) – امور آبفا کرج پاسخگوی مردم استان البرز بودند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا