کسب و کار

پذیرش 70 دانشجوی پژوهش‌محور در پژوهشگاه مواد و انرژی

مدير تحصيلات تكميلي و آموزش‌هاي تخصصي پژوهشگاه مواد و انرژی از پذیرش 70 دانشجوی پژوهش‌محور در سال تحصیلی جدید ( 1403-1402) در این پژوهشگاه خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ دکتر پروانه سنگ پور با اعلام این خبر گفت: پژوهشگاه مواد و انرژی با توجه به مصوبه شورا‌ی‌ عالی برنامه‌ریزی آموزشی، در سال تحصیلی جدید تعداد 51 دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد و 19 دانشجو در مقطع دکتری جذب کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی، دانشجویان اختصاص داده شده به پژوهشگاه‌ها در دو مقطع ارشد و دکتری، به‌صورت پژوهش‌محور است. بنابراین، شیوه جذب دانشجو در پژوهشگاه نیز مانند سایر پژوهشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری شیوه پژوهش‌محور می‌باشد.

دکتر سنگ پور خاطر نشان کرد: دانشجویان دکتری در دو رشته مهندسی مواد و مهندسی پزشکی به ترتیب 12 و 7 نفر می باشند.

مدير تحصيلات تكميلي و آموزش‌ هاي تخصصي پژوهشگاه افزود: همچنین تعداد 7 نفر در رشته فیزیک- ماده چگال، 12 نفر در رشته انرژی، 7 نفر در مهندسی پژشکی-بیومواد، 5 نفر در رشته مهندسی مواد- شناسایی و انتخاب مواد، 13 نفر در رشته مهندسی مواد-سرامیک و 7 نفر در رشته مهندسی مواد- نانوفناوری در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش شده‌ اند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا