برق

افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی استان اردبیل در ایام دهه‌فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از افتتاح و تکمیل چندین پروژه برق رسانی در استان با اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مهندس حسین قدیمی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در راستای سیاست های دولت محترم سیزدهم، دولت کار و فعالیت و در چهل و پنجمین سال عزت ، افتخار و سر افرازی ، همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه های برق رسانی استان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به افتتاح پروژه ها ی برق در ۹ حوزه مختلف گفت: پروژه های سرمایه گذاری که توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری و همچنین تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی و فیدرهای جدید و افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوری های جدید از جمله ریکلوزر و سکسیونرر گازی را شامل می شود، با اعتباری بالغ بر ۸۹۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس قدیمی از نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با نصب تیر بتونی و پایه فلزی به طول ۱۲۵ کیلومتر با اعتبار ۱۸۸ میلیارد ریالی خبر داد و افزود: در حوزه پروژه های نیرو رسانی که شامل برقرسانی به چاههای کشاورزی ، دامداری ، مرغداری ، پرورش ماهی ، صنایع تولیدی و … می شود نیز در سطح استان، ۸۰کیلومتر خط ۲۰کیلو ولت هوایی و ۱۰۱ دستگاه ترانس با اعتباری بالغ بر ۹۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به تبدیل ۳۴۵ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار در جهت کاهش تلفات با اعتبار یک هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال اظهار کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق نزدیک به ۳۰ روستا نیز با ۳۵۲ میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسیده است.
قدیمی از اختصاص هزینه ای بالغ بر ۳۶۵ میلیارد ریال جهت نصب ۴ هزار و ۲۹۵ کنتور هوشمند خبر داد و گفت: برای تعمیرات اساسی ساختمان اتفاقات و مدیریت برق اردبیل، ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به برق رسانی روستاهای بی برق چراپا و مرکوت ۱ در سالجاری افزود: با احداث ۲ دستگاه پست هوایی، ۵ هزار و ۵۰۰ متر خط فشار متوسط و ۸۰۰ متر خط فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، عملیات برق رسانی به دو روستای مذکور تحقق یافت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا