گاز

البرز، پیشرو در جمع آوری انشعاب های غیرمجاز

استان البرز جزء استان‌های پیشرو و موفق در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز محسوب می‌شود و می‌توان شیوه عملکرد این استان را به عنوان الگو برای سایر استان‌ها معرفی کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیداحمد طباطبایی معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در مراسم قدردانی از کارکنان شرکت گاز استان البرز در طرح ضربتی مقابله با استفاده غیرمجاز از گاز که پیش از این توسط دفتر مرکزی حراست ابلاغ شده بود، با بیان این مطلب، اعلام داشت: استان البرز جزء استان‌های پیشرو و موفق در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز محسوب می‌شود و می‌توان شیوه عملکرد این استان را به عنوان الگو برای سایر استان‌ها معرفی کرد.

وی با اشاره به شرایط خاص زمستان سال جاری گفت: با توجه به وضعیت موجود پیشی گرفتن مصرف بر تولید گاز در کشور، اگر درایت و مدیریت مدیران شرکت ملی گاز ایران و همراهی مردم عزیز نبود، عبور از این روزهای سرد به سختی امکان‌پذیر می‌شد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در ارگان‌های خدمات‌رسان مانند شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های تابعه، به دلیل جنس خدمت‌رسانی که وجود دارد، افرادی که ویژگی صبر و شکیبایی و اخلاص را داشته باشند، مسلماً در مسیر خدمت به مردم نیز ایستادگی بیشتری دارند؛ چراکه در این راه ممکن است با کنایه منتقدین هم مواجه شویم، اما چه بسا که خدمت به منتقدین شیرین‌تر از خدمت به همراهان و افراد همدل باشد.

معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر جهاد تبیین که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، مطرح کرد: جهاد تبیین برای کارگزاران دولت، خدمت به مردم است؛ به عبارتی یک کارمند دولت باید خود را وقف خدمت به مردم کند که امری دشوار ولی بسیار شیرین است.

طباطبایی ضمن اشاره به حادثه خرابکاری دشمن در خطوط لوله گاز اضافه کرد: با توجه به رویدادهایی که رخ داد و حملات سایبری که علیه صنعت نفت و گاز محقق شد، این صنعت یکی از اهداف دشمن است و به عبارتی از امسال جنگ ترکیبی دشمن به حوزه انرژی رسیده، لیکن با هوشیاری و اقدامات همه‌جانبه کارکنان صنعت نفت، راه دستیابی دشمن بر اهداف شوم خرابکارانه، بسته شده است.

وی تصریح کرد: از این پس، کارکنان حراست با تغییر آرایش خود، اجازه هرگونه تعرض به امنیت پایداری انرژی را به دشمنان نخواهند داد.

معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در پایان، با تأکید بر تأمین 75 درصدی سبد انرژی کشور از گازطبیعی، گفت: با این توصیف، برای سال‌های بعد نیز، همه کارکنان و مدیران در صنعت نفت و گاز باید آرایش جنگی به خود گرفته و برای هرگونه حمله احتمالی، آمادگی داشته باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا