گاز

سرپرست شرکت گاز استان البرز: جلوگیری از هرگونه بحران با داشتن برنامه‌ریزی و سناریو

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: با آموزش و برنامه ریزی و داشتن سناریو می توان از هر گونه بحران جلوگیری کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی در جلسه قدردانی از کارکنان حراست این شرکت که با حضور سید احمد طباطبایی معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، اظهار کرد: در شرکت گاز استان البرز حراست با توجه به اشرافی که نسبت به مسائل مختلف دارد به عنوان مشاور امین عمل می کند.

وی با بیان اینکه محافظت و مراقبت از نیروی انسانی در هر سازمان از مهم ترین اهداف آن سازمان محسوب می شود، ادامه داد: با توجه به منش و تجربه ای که در کارکنان واحد حراست شرکت گاز استان البرز وجود دارد نقش حفاظت و صیانت از نیروی انسانی را به خوبی متجلی ساخته اند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: یکی از مهم ترین مولفه های حراست در این شرکت شناسایی افراد شایسته و تثبیت شایسته سالاری برای تصمیم سازی و ایجاد انگیزه لازم میان همکاران است که در این فرایند تلاش بسیار مطلوبی از سوی واحد حراست در شرکت گاز استان البرز محقق شده است.

ایمانی فولادی مطرح کرد: با توجه به رویکرد تکریم ارباب رجوع در استان البرز، واحد حراست در این شرکت از احقاق حقوق مراجعه کنندگان غفلت نکرده و توانسته در این رابطه نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ضمن تشریح نقش حراست ادامه داد: یکی از مهم ترین مسئولیت های واحد حراست دادن هشداردهی قبل از شکل گیری مشکل از هر نوع آن است و بعد از شکل گیری مشکل حل آن معضل و درمان سیستم مبتلا به مشکل است که واحد حراست شرکت گاز استان البرز به خوبی از عهده این مسئولیت ها برآمده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز در این جلسه عنوان کرد: از نقش مهم گاز در سبد انرژی کشور و توطئه دشمن برای خرابکاری در این رابطه مطلع هستید، اما می توان در این رابطه با آموزش و برنامه ریزی و داشتن سناریو جلوی هر گونه بحران را گرفت.

ایمانی فولادی به اقدامات انجام شده در زمستان گذشته در استان البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به ناترازی موجود در استانداری البرز کمیته بحران تشکیل دادیم و در مرحله بعد اقدام به جمع آوری انشعاب های غیر مجاز کردیم که از از فعالیت کارکنان حراست شرکت گاز استان البرز در این رابطه قدردانی می کنم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا