برق

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ویژه گرامیداشت هفته پدافندغیرعامل و روز دانش‌آموز

مسئول ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت : صبح روز جمعه، ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی ، با استقبال گرم و پرشور خانواده صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ سید محمد آقایی ادامه داد: در برگزاری این همایش مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ،معاونان و کارکنان و بازنشستگان خانواده صنعت آب و برق مشارکت داشتند.
وی افزود: در راستای گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل و در حمایت از مردم مظلوم غزه این همایش با شعار «ورزش: اراده امروز، نیروی فردا» دور دریاچه زیبای شورابیل برگزار شد .
مسئول ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار کرد: این همایش با همت و تلاش هیئت ورزش صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد، حدود ۲۰۰ نفر حضور داشتند.
بنا بر این گزارش ، این مراسم با قرائت فاتحه به روح بلند شهدا علی الخصوص شهدای مردم مظلوم غزه شروع شد و بعد از پایان مراسم به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان، از هر شرکت هدایایی اهدا شد .
گفتنی است از همه دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم تجلیل و به تعداد ۱۸ از دانش آموزان شرکت توزیع نیز هدایایی اهدا گردید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا