برق

محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه

شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل ، به یاد شهدا و کودکان مظلوم غزه محفل انس با قرآن را در محل سالن اجتماعات شهدای صنعت برق ستاد شرکت توزیع برگزار کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ محفل انس با قرآن به یاد شهدای مظلوم غزه با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، جمعی از مسئولان و کارکنان صنعت آب و برق استان و با دعوت از عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و قاری ممتاز بین المللی از کشور افغانستان برگزار شد.
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در این محفل نورانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: جنایات این رژیم غاصب به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است.
مهدی قبادی ادامه داد: امروز جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی عدم مشروعیت، عقلانیت و واقعیات پنهانی ذات جنایتکارانه این رژیم را نشان داد، تا همه دنیا جنایات وحشیانه آن را محکوم نمایند.
قبادی یادآور شد: تاکنون ۲۸ محفل قرآنی در این راستا برگزار شده و این محافل در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم و راهبرد شورای فرهنگی وزارت نیرو با عنوان قرآن‌دوستی در برابر قرآن‌سوزی دشمنان اسلام برپا شده‌ است.
در ادامه مراسم محمد صادق علمی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به تفسیر آیاتی از قرآن کریم پرداخته و استاد سلیمان جعفری قاری ممتاز بین المللی از کشور افغانستان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا