برق

برگزاری کارگاه آموزشی سیستم‌های حفاظتی هوشمند در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی سیستم های حفاظتی هوشمند تصویری با حضور معاون دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ سیدعلی نظری با اعلام این خبر افزود: همایش افتتاحیه این دوره با حضور معاون حفاظت فیزیکی دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، معاون حراست کل استان اردبیل و مسئولین سیستم های هوشمند شرکت های توزیع برق و برق منطقه ای سراسر کشور روز سه شنبه ۷ شهریور در سالن همایش شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد.
نظری با بیان این که کارگاه آموزشی سیستم های حفاظتی هوشمند ۷ و ۸ شهریور ماه در حال برگزاری است، گفت: در این دوره از استانداردها و قابلیت های نوین سامانه های هوشمند تصویری، الکترونیکی و تجهیزات انتقال داده های تصویر معرفی و بررسی می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این دوره از متخصصین و اساتید آموزشی صنعت نظارت تصویری و هوشمند برای تدریس در خصوص تکنولوژی های روز دنیا بهره گیری شده است.
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تاکید کرد: یک روز از این دوره دو روزه به دوره های آموزش پهپاد اختصاص دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا