گاز

در سال 1402 انجام شد؛ 245 ملاقات مردمی در شرکت گاز استان البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از انجام 245 مورد ملاقات مردمی در سال 1402 خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت، با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم از جمله اولویت‌ های شرکت گاز استان البرز است، تصریح کرد: به جهت تسریع و تسهیل در رسیدگی به درخواست‌ ها و حل مشکلات هم استانی‌ های عزیز، این ملاقات‌ ها سه شنبه هر هفته در سطح مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان انجام می‌ شود.

این مسئول ادامه داد: 245 دیدار مردمی در سال 1402 در شرکت گاز استان البرز برگزار شده که 55 دیدار در سه ماه بهار و 60 دیدار در سه ماه تابستان، 57 دیدار در پاییز و 73 دیدار در فصل زمستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ملاقات‌ های مردمی نیز در مناسبت‌ های ملی و مذهبی در مصلی نماز جمعه به‌ صورت میز خدمت دایر است، خاطر نشان کرد: در این راستا طی بازه زمانی مذکور، پذیرای مردم و حل مشکلات مردم عزیز استان مان در مصلی های نماز جمعه هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در پایان اضافه کرد: هم چنین پاسخگویی تلفنی در سطح مدیر عامل از طریق حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) از جمله اقداماتی است که شرکت گاز استان البرز در راستای پاسخگویی به مردم عزیز استان انجام داده است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا