گاز

کاهش 42 درصدی حوادث مشترکان خانگی در سال 1402 نسبت به سال قبل

سرپرست شرکت گاز استان البرز از کاهش 42 درصدی حوادث مشترکین خانگی در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت بیان کرد: با آموزش هایی که شرکت گاز استان البرز در مدارس میان دانش آموزان داشته حوادث مشترکین خانگی در سال 1402 نسبت به سال گذشته -سال 1401- کاهش 42 درصدی داشته است.

ایمانی فولادی با تاکید بر کاهش حوادث مشترکین خانگی مطرح کرد: با بررسی سوابق در سال های گذشته به این نتیجه رسیدیم تا درراستای مدیریت مصرف مناطقی که به تازگی گازرسانی شده، مناطق آسیب پذیر و مراکز آموزشی نزدیک به محل حوادث مشترکین در استراتژی آموزشی شرکت گاز استان البرز قرار گرفته و اولویت بندی شوند.

وی بیان کرد: در این راستا 14 هزار و 4 نفرساعت برنامه آموزشی مدارس در قالب حضوری و مجازی در سال 1402  برای 6 هزار و 970 دانش آموز اجرا گردیده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز ادامه داد: کارشناسان این شرکت از آموزش های برخط مجازی درسامانه شاد نیز غفلت نکرده اند به طوری که ویدئوهای آموزشی این شرکت در فضای مجازی بیش از 10.6k مورد بازدید قرار گرفته است.

کامران ایمانی فولادی تاکید کرد: در نتیجه این آموزش و با داشتن استراتژی آموزشی توانستیم کاهش 42 درصدی حوادث مشترکان خانگی را در سال 1402 رقم بزنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا